سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستودن بیش از سزیدن ، چاپلوسى کردن است ، و کمتر از آنچه باید درماندگى است یا رشک بردن . [نهج البلاغه]
قاهان

 

روز قدس همه می آیند


همزمان با سومین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جمعه برگی دیگر از نمایش عزت و اقتدار و اتحاد جهان اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه جانانه مردمان سرزمین زیتون ورق می خورد و ایران اسلامی نیز حماسه شکوه و استقامت را در سال نو آوری و شکوفائی برای جهانیان به تصویر می کشد.

راهپیمایی جمعه علامتی مهم خواهد بود از اینکه امریکا در کاستن از حساسیت جهان اسلام نسبت به صهیونیسم ناکام مانده است. اگر چه امریکایی ها تلاش های فراوانی انجام داده اند که ایران را به جای اسرائیل به عنوان یک تهدید منطقه ای مطرح کنند اما راهپیمایی وسیع در جهان اسلام به مناسبت روز قدس نشان خواهد داد جهان اسلام همچنان صهیونیسم را بزرگترین دشمن خود می داند.
امروز اگر مسلمانان جهان ید واحده شوند و اختلاف مذهب را کنار بگذارند و برای دفاع از حریم اسلام، قرآن و کعبه و همه مقدسات اسلامی بکوشند، هرگز چند میلیون صهیونیست که از نقاط مختلف جهان جمع آوری شده اند، نمی توانستند قبله اول مسلمین (بیت المقدس) را اشغال نموده و در بین مسلمین تفرقه و جدایی بیندازند. روز قدس روز حمایت از مردم فلسطین و تلاش در جهت آزادی مسجدالاقصی از یوغ صهیونیست ها است. روز قدس روز مبارزه با خط سازش و مقابله با استکبار جهانی است.
 روز قدس روز همبستگی مسلمانان و مردم شرافتمند جهان در دفاع از شهر قدس و حقوق مردم مظلوم فلسطین است.
روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده ی مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که درتوحش و درنده خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده اند.
قیام مردم فلسطین که 5 دهه است شروع شده باید ادامه پیدا کند تا به آزادی برسیم ان شاءالله شاهد تحقق ایده امام راحل مان باشیم.
انشاالله همه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و این راه را ادامه داده تا پیروزی حاصل شود و از همه فلسطینی ها انتظار داریم که اختلافات را کنار گذاشته و با پشتیبانی مسلمانان برای احقاق حقوق از دست رفته شان کوشش کنند

                                                                     نصر من الله و فتح قریب



  • کلمات کلیدی :
  • بختیاری ::: پنج شنبه 87/7/4::: ساعت 11:42 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    حمایت مردمی از دکتر احمدی نژاد